Joolz Day All Terrain Wielen Zwart

Originele all terrein wielen van Joolz zorgen voor een comfortabele rit onder alle omstandigheden.

Beschikbaarheid: Niet op voorraad.
Verwachte verzenddatum: 10 aug. 2020.

€ 89,00
 

Gratis verzending vanaf € 40,-

Binnen NL, BE, DE, UK en LU

Productbeschrijving
Gegevens
Joolz Day All Terrain wielen

Een dik pak sneeuw of zware modderige ondergrond zijn uitdagende omstandigheden met een kinderwagen. Joolz heeft de Joolz Day All terrein wielen ontwikkeld om toch comfortabel te lopen wanneer de Multi terrein wielen aan de Joolz Day zijn geklikt. De grotere wielen bieden in deze uitdagende omstandigheden stabiliteit en rijcomfort. Zowel voor de ouder als voor het kind.

Kenmerken 

  • Complete set van twee multi terrein wielen. 
  • Stabiliteit en rijcomfort bij uitdagende omstandigheden.
  • De wagen is met de multi terrein wielen ook in te klappen en op te bergen. 
  • Eenvoudig aan de Joolz Day kinderwagen te bevestigen zonder gereedschap.
  • Deze wielen zwenken of sturen niet.
  • Origineel Joolz Day onderdeel.
  • Alleen geschikt voor de Joolz Day, NIET geschikt voor de Joolz Day2 of Day3.
Extra informatie
Extra informatie
Artikelnummer 265031
EAN13 8715688265031
Merk Joolz
Beschikbaarheid

Corona virus update

Alles is OK bij Babycare.nl. Het magazijn verzendt bestellingen zoals gewoonlijk.
We hopen dat jij en jouw naasten zo weinig mogelijk last hebben van de huidige situatie.

Stay safe & stay healthy!
Het Babycare.nl team


Voorraadindicator

Naast de prijs ziet je de beschikbaarheid. Wat is de betekenis?

Op voorraad

  • We hebben het product in ons magazijn en het kan dezelfde dag verzonden worden.
    Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden! 

Niet op voorraad

  • De verwachte verzenddatum geeft de verwachte aankomstdatum in ons magazijn aan. Deze datum wordt elke nacht bijgewerkt met nieuwe informatie van de fabrikant.
    Wanneer een product in bestelling is, toont dit de bevestigde datum van de fabrikant. Deze datum wordt voor jou vastgelegd zodra je je bestelling plaatst.
    Het is mogelijk dat je kort na het plaatsen van een bestelling een andere voorraadstatus of verwachte aankomstdatum ziet. Deze nieuwe datum is voor volgende bestellingen.

Zie je een datum die elke dag verandert?

Dit kan om twee redenen

  • Het product is niet standaard op voorraad. We bestellen het voor je zodra je je bestelling plaatst. De datum wordt voor je vastgelegd.
  • De fabrikant wijzigt de aankomstdatum elke nacht. Dit kan gebeuren met een exotisch of ongebruikelijk product.

Neem gerust contact op met de klantenservice als je vragen hebt over de datum van beschikbaarheid of de status van je bestelling.

Babycare Klantenservice

Vanaf je mobiel kun je op elk van deze manieren klikken

Garantie

Garantie en reparatie

Wanneer je iets bij Babycare.nl bestelt dan koop je een kwalitatief hoogwaardig product. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er bij normaal gebruik van mag verwachten.

Standaard is de garantieperiode op je aankoop 2 jaar.
Er zijn echter uitzonderingen die je kunt vinden in het tabblad ‘extra informatie’ bij elk product.

Sommige producten hebben een extra lange garantie. De fabrikant kan hiervoor aanvullende voorwaarden hanteren. Bijvoorbeeld Bugaboo, Maxi-Cosi en Quinny kennen een extra lange garantieperiode die geldt als je je aankoop registreert via de website van de fabrikant.

Producten of onderdelen van producten die onderhevig zijn aan normale slijtage zoals kleding, bekledingen en wielen worden altijd gegarandeerd op productiefouten; normaal te verwachten slijtage valt niet onder de garantie.

  • Europese Garantie
    Binnen de Europese Unie wordt jouw garantieclaim volledig kosteloos opgelost. Bij een terecht beroep op garantie levert Babycare.nl gratis vervangende onderdelen of reparatie. Verzendkosten zijn inbegroepen in deze service.
  • Wereldwijde Garantie
    Dezelfde garantietermijn en met een terecht beroep op garantie gratis vervangende onderdelen of reparatie, maar exclusief verzendkosten.

Aarzel in ieder geval niet om contact op te nemen met support@babycare.nl als je vragen hebt over het functioneren van een product of als je een reparatie wilt regelen.

U bent misschien ook geïnteresseerd in de volgende producten